POLSKÉ, SLOVENSKÉ, MAĎARSKÉ, RUMUNSKÉ

ČI JINÉ CALL CENTRUM V RODNÉM JAZYCE

Potřebujete zákaznickou podporu v cizím jazyce?
Naši operátoři mluví polsky, slovensky, maďarsky, rumunsky, anglicky, německy, chorvatsky atd.
Operátoři Vám zajistí vyřízení e-mailů a telefonních hovorů v rodném jazyce.
Využijte našich služeb právě teď!

Vyřídíme Vaše telefonní hovory a e-mailovou korespondenci

Obáváte se jazykové bariéry při vyřizování telefonátů a e-mailové korespondence? Pusťte to z hlavy - vyřídíme to za Vás.

Vybavíme veškerou korespondenci s Vaším konečným zákazníkem. Každou přijatou zprávu nebo telefonní hovor vyřídíme rychle a náležitě.

Jak fungujeme?

  • Naši operátoři jsou minimálně dvojjazyční, dokonale mluví mateřským jazykem Vašeho konečného zákazníka a jednoduše komunikují i s Vámi /česky nebo anglicky/.
  • Opakující se otázky již sami zodpoví - nemusí se s Vámi spojovat a prodlužovat čas zodpovězení dotazu. Vždy se prezentují, jakoby se zákazník dovolal do Vaší firmy. Hájí Vaše dobré jméno - vždy vystupují taktně a profesionálně.
  • Pokud si to přejete, tak naši operátoři mohou přijímat objednávky i telefonicky. Můžete je přímo kdykoliv kontaktovat, aby zavolali/napsali zákazníkovi za účelem vyřízení konkrétní záležitosti.

Zajistíme pozitivní good will Vaší firmy na internetu

Pro udržení good will firmy naši operátoři budou také reagovat na komentáře, které se o Vaší firmě objeví na internetu.

V případě jakýchkoliv problémů se operátoři OlzaLogistic ihned spojí s Vaším zákazníkem a problém vyřeší. Díky tomu, že jsme logistická firma, mají naši operátoři přímý náhled do veškeré historie balíků a jsou schopní ihned reagovat a vyřešit daný problém.

Vašim zákazníkům pomůžeme:

  • zjistit veškeré informace týkající se dopravy,
  • najít nebo přesměrovat balík,
  • vyřešit záležitosti reklamace, vrácení zboží.

Made by weboski